Egy rendkívüli csapatot tudtam összehozni ehhez a beszélgetéshez. A kérdést körbe tudtuk járni ügyvezetői (Csak Pozitívan Magazin), marketinges (Karászi Alexandra), stratégiatervezési és értékesítés szempontból (Dulkai Miklós – PhoenixAdConsulting)
Alap felvetésem volt, hogy a marketing és az értékesítés általában nem tud együtt dolgozni hibátlanul. Mégis milyen jó lenne, ha jól működne a közös munka. Mennyivel jobban menne a cég és a vevő is jobban járna.
Mik a problémák? Miért nem működik? Mik a megoldások? Ezekre kerestük a választ közösen
-
Ladányi Kristóf
-
Karászi Alexandra
-
Czeczon István
Czeczon István építőipari és informatikai végzettséggel rendelkezik, mindig kreatív embernek tartotta magát. Húszas évei közepén módosította a pályafutása irányát a számítógépes grafika és tördelés felé. 2004-től dolgozik a médiában. 2020 márciusában indította el saját magazinját, amit mára már egy tulajdonostárssal gondoznak.
-
Dulkai Miklós
Dulkai Miklósról:
Több mint 20 éve foglalkozoik sikeresen sales stratégiával és értékesítési hatékonyság fejlesztéssel multi, nagyvállalati és KKV szegmensben. Motiválja a SALES összetettsége, a különféle üzleti helyzetek sikeres menedzsmentje.
Hisz abban, hogy a sales egy struktúrált A-Z-ig tartó tudomány, aminek a komplexitásával érdemes foglalkozni. Ezért hozta létre a tanácsadó cégét. Ami a stratégiától kezdve a szervezeten át az operatív működésig teljesmértékben átfogja a sales tevékenységet.
Címke:marketing, közös munka, Értékesítés.
Kovács Dávid on augusztus 3, 2023
Remek epizód volt! Lead generálás, bizalom építés és lezárás, gyakorlatilag mindenről volt szó, amivel egy tudatos cégvezetőnek tisztában kell lennie.
Ladányi Kristóf on augusztus 3, 2023
Köszönjük szépen!