Kiemelt

Értékesítőként a LinkedIn-en? Hogyan és mire használjuk?

Ladányi Kristóf március 11, 2022 41


Background
share close

 

Amikor regisztráltam a LinkedInre álmomban sem gondoltam volna hogy ennyi ajtót nyitok ki magam előtt, tulajdonképpen, mert rengeteg olyan lehetőséget kaptam ezáltal a felület által ami ami egyszerűen hihetetlen és nagyon hálás vagyok annak, hogy elindultam ezen az úton és hogy akkor

Linkedin a jelen hideghívása legalábbis sokan így emlegetik. Ez az a közösségi felület ahol a munka oldaláról mutatjuk meg magunkat a világnak. 2019ben 1 millió 2022ben már 1 millió 250 ezer magyar felhasználót számlál. De vajon hogyan tudjuk ezt mi értékesítők behelyezni az eszköztárunkba hogyan tudunk belőle a legjobban profitálni? Ezt a kérdéskört járjuk körbe Karászi Alexandrával a tevagyabrand.hu marketing mentorával hallgassatok minket.

Figyelj. Aki nem ismeri a LinkedIn-t, annak hogy mutatnád be a közösségi felületet, hívhatjuk így. Hogyan mutatnád be három mondatban vagy négy mondatban.

Igen abszolút úgy hívhatjuk egy közösségi felületnek ugye ahogy az Instagram a Facebook a Pinterest is. Ugye vanak közösségi platformok, a Linkedin szintén egy ilyen jellegű közösségi oldal, gyakorlatilag szokták a fehérgallérosok platformjának is nevezni. Itt inkább üzleti oldalról mutatjuk meg magunkat a profilunk gyakorlatilag olyan, mint egy önéletrajz. És a fő fókusz azon van hogy valójában szakember státuszt tudunk felépíteni magunk szempontjából és nyilván a személyes márkákkal akár közösséget építeni. Ez lesz ugye nagyon sok értékesítő vagy akár nagyon sok személyes márkának is a célja, hogy valójában egy szakmai közösséget tudjon építeni és akár ezáltal növelni tudja a célközönségét úgy hogy azt gyakorlatilag egy szakmai blogon. És a B2B-nek az aranybányája

Köszönöm szépen el az lett volna a következő kérdés, mivel mi egy értékesítőknek szóló podcast vagyunk, hogy milyen értékesítők jelenjenek itt meg? Tökéletesen megkaptuk a választ tehát B2B és B2C értékesítőknek a legjobb ide regisztrálniuk és jelen lenniük.

Milyen célokat lehet itt elérni ezen a felületen?

Célok szempontjából ugye több cél megfogalmazható és én szoktam is javasolni az ügyfeleinek hogy mielőtt bármilyen szinten nekilátunk annak, hogy mi személyes márkát építünk ezen a felületen határozzuk meg azt a célt nagyon pontosan ugyanis az esetek 90 százalékában természetesen az ügyfélszerzés lesz az az elsődleges cél amit. Amit ugye szeretne mindenki elérni hogy amivel egy üzleti platformról beszélünk itt nagyon nyitottan állnak az emberek egymáshoz és ugye éppen emiatt az ügyfélszerzés illetve az üzletelés mint olyan az az gyakorlatilag egyszerűbb fogalmazhatok így de majd szerintem erre is kitérünk egy picit bővebben tehát ez lenne akár egy elsődleges cél amit meg lehet fogalmazni. Van aki amiatt regisztrált lenne erre a felületre mert szeretne karrierszempontból megerősödni egy szakember státuszt felépíteni.

 

Többért hallgasd meg a podcast-ot

Címke:, , , .

Értékeld
Előző rész(ek)
Post comments (0)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *